Werk met mij
Hier benoem je – net als op de homepage – de huidige (pijnlijke) situatie van je ideale klant. Je kunt beginnen met de header: Herken jij jezelf in het volgende? Vervolgens kun je bulletpoints plaatsen. Als alternatief kun je er ook een gewone alinea van maken waarin je de huidige gedachten en situatie van je ideale klant omschrijft.
Hier omschrijf je de verlangens van je ideale klant. Je kunt beginnen met een zin in de trant van: Ben jij op zoek naar… De opbouw hierin lijkt heel erg op die van de homepage, maar de tekst mag hierin verschillen.
Hier omschrijf je wat iemand heeft/weet/kan/doet/beseft na het kopen van jouw product of dienst. Maak het zo concreet mogelijk; mensen kopen een eindresultaat. Houd er rekening mee dat je de bestemming verkoopt en niet het vliegtuig. Je vertelt ze dus nog niet hoe je helpt, maar wat het resultaat is van jouw hulp.
Mooie quote 2
Alexa Young, CA
“Testimonials provide a sense of what it's like to work with you or use your products. Change the text and add your own."
Morgan James, NY
"A great testimonial can boost your brand’s image. Click to edit and add your own."
Lisa Driver, MI
“Have customers review you and share what they had to say. Click to edit and add their testimonial.”
Nog even voorstellen
Mijn naam is Miranda van de Schuur
Deel hier weer een samenvatting van je ‘over mij’-pagina. Deze mag net iets anders zijn dan degene op de homepage. Herhaling is niet erg, want de meesten lezen niet alles.
Benadruk: wie ben je?
Waarom doe je wat je doet?
Waarom heb jij ‘het recht’ om dit te doen?